Ügyvédi irodai ügyvitelt teljes körűen támogató front és back office rendszer, amely egy webes ügyfélkapu révén lehetővé teszi, hogy az ügyfelek on-line követhessék ügyeik státuszait.
Az alkalmazás támogatja az alábbi fő folyamatokat:
- iktatás és archiválás
- ügyfelek, kapcsolattartók, partnerek kezelése
- ügyek teljes körű nyilvántartása (alapadatok, státuszok, kapcsolódó dokumentumok, levelezések, felelősök stb.)
- feladat menedzsment (feladatok delegálás, határidők-, státuszok követése)
- szerződések nyilvántartása
- ügyfél elszámolások támogatása (számlázandó tételek, nyitott számlák, banki fizetések)
- marketing folyamatok (hírlevelek küldése, ügyfél szegmensek képzése, kampányok menedzselése)
- értékesítési folyamatok támogatása (üzleti lehetőségek követése, üzleti levelezések és találkozók követése, riportok és grafikonok)
Teljes körű Microsoft Outlook integráció révén a rendszer minden modulja az Outlook levelező rendszerbe beépül és lehetővé teszi az egyes ügyekhez kapcsolódó levelezések, találkozók, telefonhívások automatikus archiválását.
Az alkalmazás a felhőben érhető el, így hardwareket, speciális informatikai ismereteket, rendszergazdát nem igényel.