Napjainkban a vállalati költségstruktúrában az informatikai kiadások egyre jelentősebb arányt képviselnek. Várhatóan a növekedési tendencia a jövőben sem fog megváltozni. Ugyanakkor a kiválasztásra kerülő informatikai rendszerek életciklusa egyre hosszabbá vált, azaz ma már 5-7 évente vált egy vállalat átlagosan alap üzleti informatikai rendszert.
A jövőben az IT rendszerek életciklusa várhatón meg fog duplázódni, azaz akár 10-15 évig is használunk majd egy-egy rendszert. Nem mindegy, hogy ilyen időtávra milyen „párt” választunk magunknak, mert jelentős különbségek alakulhatnak ki, így érdemes több szempontot mérlegelni.
Tanácsadóink támogatást adnak:
- Tenderdokumentáció elkészítése (pl. követelményjegyzék)
- Piackutatás a lehetséges IT megoldásokkal kapcsolatban
- Tender folyamatának lebonyolítása
- Áralku menedzselése
- Szerződés kidolgozása
Munkamódszerünk:
- Elemezzük az aktuális működést, problémákat és igényeket
- Elkészítjük a tender kiíráshoz szükséges igényspecifikációs dokumentumokat
- Javaslatot teszünk a lehetséges IT rendszerek körére
- Igény szerint zárt vagy nyílt tendereztetési eljárást lefolytatjuk.
- Ajánlatok szakmai kiértékelésében támogatást adunk.
- Az ajánlati árak csökkentésének érdekében tárgyalásokat folytatunk.
- Előkészítjük a projekt megvalósítására vonatkozó szerződést.
Segítségünkkel igényeinek megfelelő informatikai rendszer és szállító kiválasztását garantáljuk. Díjszabásunk: Tevékenységünkért fix díjat nem kérünk. A beérkezett elsődleges árajánlatokból elért kedvezmények 50%-ra tartunk igényt.