QUICK CONTOL SAP BUSINESS ONE RENDSZERHEZ
Az SAP Business One 8.81 PL08 verziójától megjelent új funkció, amellyel a kis- és középvállalkozások is részesei lehetnek az üzleti intelligencia világának. A SAP Business Objects BI Ondemand egy web alapú üzleti elemző eszköz, melynek segítéségével a cégek gyorsan áttekinthetik kulcsfontosságú üzleti információikat. A BI Ondemand szervesen integrálódik az SAP Business One vállaltirányítási rendszerhez, segítségével egyszerűen és gyorsan készíthetünk az üzleti döntések alapjául szolgáló vezetői információs panelt.
Cégünk a Quick Control lekérdezés- és web alapú dashboard csomagot ajánlja azon ügyfelei számára, akik szeretnének gyorsan, átfogó képet kapni cégük helyzetéről.
A Quick Control csomag tartalma:
- előre definiált felhasználói lekérdezések (értékesítés, beszerzés, pénzügy, készletgazdálkodás, szerviz, gyártás)
- előre definiált dashboardok a BI Ondemand felületen
- SAP Business One 8.81 PL08 verzióra történő frissítés
A csomag árával kapcsolatos információkat itt érheti el.
A BI Ondemand rendszer ajánljuk továbbá mindazon vezetők számára, akiknek a cégvezetés feladatai mellett nem jut elegendő idő a kimutatások értelmezésére, és szeretnék a cégükkel kapcsolatos információkat akár mobil eszközről (például iPhone, iPad) kényelmesen 7/24-ben elérni.
SAP BUSINESS ONE - IPHONE INTEGRÁCIÓ
Alig egy hónapja jelent meg az SAP Business One alkalmazás Apple termékeken futtatható változatának legújabb verziója. A mobil elérésnek köszönhetően bárhol és bármikor rendelkezésünkre állnak a legfrissebb információk a vállalati folyamatainkról. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy értesítéseket fogadjunk a rendszerből, különböző riportokat nézhetünk, illetve a partner adatok megjelenítése is lehetséges.
A legújabb verzióban az értékesítési folyamatokhoz kapcsolt dokumentumok is elérhetőek, valamint a vállalati folyamatokhoz kapcsolódó legfontosabb riportok is lekérdezhetőek.
SAP BUSINESS ONE STARTER PACKAGE
Alacsonyabb költség, kisebb kockázat
SAP Business One Starter csomag a standard alkalmazás árának töredékéért, az alapvető szükséges funkcionalitások megtartásával.
Az SAP Business One Starter csomag egy előre konfigurált szoftver, amely az Ön igényei szerint lett kialakítva. A bevezetése gyorsabb, mint az SAP Business One alkalmazás standard változatának, ugyanis az Starter csomag már tartalmazza az összes szükséges adminisztrációs, pénzügyi, értékesítési, beszerzési és készletezési folyamatot. Az SAP Business One Starter csomag akár 5 felhasználóig is bővíthető.
A Starter csomagban elérhető funkciók:
- Pénzügyek és főkönyv – főkönyv, fizetési folyamatok, fizetendő számlák és követelések kezelése
- Értékesítés és vevők – értékesítési lehetőségek nyomon követése a kapcsolatfelvételtől az üzlet lezárásáig, valamint ügyfél-kapcsolatok kezelése és karbantartása
- Beszerzés és kiszolgálás – a teljes folyamat kezelése a megrendeléstől a kifizetésig, beleértve a bevételeket, számlákat és visszatérítéseket
- Raktározás és kiszállítás – készletezési műveletek nyomon követése, a szállítási és számlázási folyamatokkal
- Kimutatások és adminisztráció – naprakész és pontos jelentések létrehozása
Üzleti előnyök:
- modernizálja az üzleti folyamatokat és biztosítja a hatékony és eredményes műveleteket
- integrált megoldás az alapvető üzleti folyamatokhoz, bővíthető
- SAP támogatás az ügyvitel területén
- időt spórolhat egy olyan szoftverrel, amely gyorsan kiépíthető előre meghatározott áron (csekély karbantartást igényel és minimalizálja a végfelhasználók képzési idejét)
A maximális megtérülés érdekében kezdje üzleti folyamatainak korszerűsítését a SAP Business One Starter csomaggal, és ha szükséges, később bővítheti Amennyiben további információkat szeretne megtudni az SAP Business One Starter csomagról, lépjen kapcsolatba tanácsadóinkkal!
KULCS BÉR, ÉS TÁRGYI ESZKÖZ PROGRAM
Cégünk a Kulcs-Soft Nyrt. hivatalos partnereként megkezdte, a KULCS Bér, és KULCS Tárgyi eszközök programok forgalmazását. A KULCS termékek, és az SAP Business One vállalatirányítási rendszer között zajló kommunikáció, jelentősen megkönnyíti a napi adminisztrációs feladatok elvégzését, hosszú távon garantálja a törvényi, illetve jogszabályi változások követését.
Amennyiben SAP Business One rendszerhez keres bér, illetve tárgyi eszköz megoldást, akkor ne keressen tovább!
A Kulcs-Bér bérprogramra minden téren számíthat! Mindig az aktuális törvényi előírásoknak megfelelően végzi a számfejtést, pontos az adatszolgáltatás terén, kezeli az aktuális munkaügyi nyomtatványokat és testre szabhatóak a beállításai. Ha elakad a munkájában, szakképzett ügyfélszolgálat segít megoldani a problémát. Az OEP engedéllyel rendelkező Kulcs-Bér bérprogramnak köszönhetően nem fog elveszni a bér- és munkaügyi teendők között!
Egy vállalkozás esetében nincs helye feledékenységnek, nagyvonalúságnak, pontatlanságnak, hiszen szigorú szabályok szerint működő gazdasági egységről van szó. A tulajdonosoknak és vezetőknek pontos és naprakész információra van szükségük cégük helyzetéről. A Kulcs-Tárgyi tárgyi eszköz program segítségével a tárgyi eszközök és az immateriális javak tekintetében már nem lesz probléma a pontos és naprakész információk megszerzése.
WEBÁRUHÁZ SAP BUSINESS ONE RENDSZERHEZ
Egy megfelelően kialakított vállalatirányítási rendszer, valamint a hozzá szervesen kapcsolódó webáruház, rengeteg időt és
energiát spórolhat meg, nem csak cége, hanem vevői számára is. Egy webáruház bevezetésével, akár 5-10 %-kal növelheti cége éves árbevételét. Mindemellett, a vevők magasabb színvonalú, jobb kiszolgálása, megteremti a stabil, elégedett, lojális vevőkört, biztosíthatja a folyamatos értékesítést, ami a hosszú távú növekedés alapjául szolgál. Ismerjék meg cégünk webáruház ajánlatát, amely kifejezett SAP Business One vállalatirányítási rendszerhez lett kifejlesztve.
Webáruház jellemzők:
- Teljes egészében az SAP Business One-ból vezérelhető, adminisztrálható
- Könnyen kezelhető, a vállalat arculatához, igényeihez igazadó megoldás
- Törzsadatok, termékek, árak, engedmények, raktárkészlet szinkronizálása az SAP rendszerből a webre
- Interneten leadott vevői rendelések automatikus fogadás, feldolgozása az SAP Business One-ban
- Vevők automatikus értesítése, rendelések nyomon követése az interneten keresztül
- Magasabb színvonalú kiszolgálás, vevői elégedettség növelése
- Biztonságos megoldás, elérhető áron
- Egyedi igények megvalósításának lehetősége
INTEGRÁLT DOKUMENTUMKEZELÉS AZ SAP BUSINESS ONE-BAN
Sok időt, energiát fordítanak munkatársai, a céges dokumentumok iktatására, kezelésére? Nehezen érik el, találják meg a szerződéseket, levelezéseket? Szeretné, ha munkatársai kevesebb időt fordítanánk adminisztratív tevékenységre, és több energiájuk maradna az igazán fontos, érdemi dolgokkal foglalkozni? Ismerje meg a SAP Business One funkció kiterjesztéseként készült, integrált dokumentum menedzsment megoldást, amely jelentős könnyebbséget hoz az iratok, elektronikus dokumentumok kezelését illetően.
Dokumentumkezelő megoldás jellemzői:
- Valamennyi létező irat, dokumentum, elektronikusan érkező fájl, iktatható, archiválható
- Egyszerű használat
- Iratkeresésre fordított idő csökken
- OCR keresési lehetőség
- Jogosultsághoz köthető dokumentumkezelési funkciók