A bizományba kihelyezett készletek naprakész nyomon követése, a fogyásjelentések feldolgozása rengeteg adminisztrációs terhet, és felelősséget jelent a felhasználók, valamint az ügyfelek számára. Cégünk több éves tapasztalatai alapján kidolgozott egy olyan rendszert, amely egyszerűen, és biztonságosan oldja meg a bizományosi készletek kezelésével kapcsolatos valamennyi problémát. Rendszerünk az SAP Business One-nal teljes körűen integrált, az interneten keresztül bárhonnan elérhető, valamint integrálható ügyfél portálok, webáruházak felületébe is.
Funkcionalitás:
Anyagkiadás / Anyagbevételezés
- Weben rögzíthető készlettranzakciók
- Készlet korrekciók végrehajtása
Leltárjelentés
- Időszaki leltárjelentés (nyitó készlet, készletfogyás, zárókészlet)
- Készlet szinkronizáció az SAP Business One-nal
Anyagrendelési funkció
- Meghatározott cikkek rendelése a központból (üzleti partnerenként eltérő termékkörrel)
-
Rendelések nyomon követése
- Nyitott megrendelések
- Zárt megrendelések
SAP Business One interface
- Készletadatok szinkronizálása
- Automatikus szállítólevél / számla generálás SAP Business One-ban
Riportok
- Leltárjelentés
- Rendeléskövetés
- Szállítólevelek listája
- Számlák listája
Előnyei:
- Egyszerűbb adminisztráció, kevesebb hibalehetőség
- Könnyű kezelhetőség, egyszerű felhasználói felület
- Integrációs lehetőségek (például: webáruház, ügyfélportál)
- Bizományba kihelyezett készletek pontosabb követése, adminisztrációja
- Fogyásjelentések automatikus feldolgozása